معجزه‌ی شیره‌ی توت!

شیره توت

از مهترین فواید درمانی شیره توت عبارتند از:

مصرف توت سفید موجب تقویت عملکرد کلیه ها می‌شود و از این رو در سهل کردن جریان ادرار نیز نقش دارد. شیره توت سفید نیز همانند خواص شیره انگور و خواص شیره خرما در درمان و پیشگیری از کم خونی موثر است. آهن موجود در این شیره باعث رفع کم خونی و فقر آهن می‌شود.شیره توت سفید به علت داشتن انواع ویتامین‌های گروه ب در کاهش و رفع ترس، عصبانیت، خمودی و اضطراب و هیجان موثر است. همچنین مصرف این شیره به رفع بی حسی و کرختی و ضعف عمومی بدن کمک می‌کند. شیره توت سفید ملین خوبی است. فیبر موجود در این ماده غذایی به درمان و پیشگیری از یبوست کمک می‌کند.طبع شیره توت سفید گرم و تر است.

ویتامین آ موجود در شیره توت باعث رشد ناخن‌ها و تقویت چشم می‌شود. از خواص شیره توت سفید در طب سنتی استفاده از آن برای رفع خواب رفتن دست و پادر افراد است. مصرف شیره توت سفید به دلیل نوع قند موجود در آن، بر خلاف بیشتر شیره ها برای بیماران دیابتی مضر نیست و آنها می‌توانند با رعایت اعتدال از این ماده غذایی استفاده کنند. استفاده از شیره توت برای درمان سردرد و سرگیجه ناشی از کم خونی مفید می‌باشد.

شیره توت دارای آنتی‌اکسیدانی به نام آنتوسیانید است. این آنتی‌اکسیدان، فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آنهاکاهش میزان کلسترول بد خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی است. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این شیره پرخاصیت در پیشگیری از سرطان نیز نقش مهمی دارند.
شیره توت در تصفیه خون موثر است و به حفظ سلامت کبد و طحال کمک می‌کند. از خواص شیره توت در طب سنتی استفاده از آن برای افزایش قوای جنسی در مردان و زنان است. استفاده از شیره توت سفید برای کودکان و نوجوانان در حال رشد بسیار مفید است و به رشد بهتر، افزایش قدرت یادگیری و تامین انرژی مورد نیاز کودکان کمک می‌کند.

برای خرید محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.