از خواص شربت بیدمشک چه می‌دانید؟!

شربت بید مشک به علت داشتن اسید آمینه تریپتوفان نقشی مؤثر در ساخت هورمون سروتونین در خون و دستگاه گوارش دارد. بنابراین شربت بیدمشک شادی و نشاط را ایجاد و افسردگی را برطرف می‌کند. این شربت آرام‌بخش قلب و اعصاب است بنابراین اضطراب، استرس، دلشوره، تنش‌های عصبی و تپش غیر طبیعی قلب را رفع می‌کند.

شربت بیدمشک تأثیری چشمگیر در رفع کم خونی و افزایش اشتها دارد، بنابراین مصرف این شربت برای افراد لاغر و کم خون بسیار مفید است. همچنین شربت بیدمشک درد‌های عصبی و روماتیسمی را تسکین می‌دهد؛ این شربت نقشی مؤثر در تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون دارد.

شربت بیدمشک خستگی ناشی از انجام فعالیت‌های روزانه را برطرف می‌کند و تأثیری چشمگیر در تقویت دستگاه گوارش و بینایی دارد.این شربت اختلالات قاعدگی را رفع و به بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم و سرفه کمک می‌کند.
از خواص دیگر شربت بیدمشک تب‌بُر بودن آن است و کبد و کیسه صفرا را هم پاکسازی می‌کند. شربت بیدمشک قند، فشار و چربی خون را کنترل کرده و به علت وجود ویتامین‌های A ، C ، E و فلاونوئید‌ها خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.این شربت خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و عفونت‌های مجاری ادراری را برطرف می‌کند و همچنین نقشی مؤثر در طراوت و شادابی پوست و مو دارد.

برای خرید این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.